آبی دلان
شنبه 16 اسفند 1393برچسب:, :: 14:52 :: نويسنده : حامد
درحالیکه پیش از این اعلام شده بود باشگاه استقلال مشتری برای خرید ندارد، یک واحد صنعتی در نشست با مدیرعامل پیشین آبی‌پوشان برای خرید باشگاه اعلام آمادگی کرد اما هنوز جزئیات این درخواست منتشر نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با مزایده دوم برای فروش سهام سرخابی‌ها، همچنان پروسه خرید این دو باشگاه راکد مانده و به نظر می‌رسد خریداران در انتظار پائین آمدن قیمت این دو باشگاه هستند. ظاهرا و با توجه به اخبار منتشر شده، پرسپولیس دو خریدار دارد که در صورت پائین آمدن قیمت، وارد کارزار می‌شوند اما در مورد استقلال آنطور که وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده بود، مشتری وجود نداشت.

البته اواخر هفته پیش اتفاق مثبتی برای این باشگاه پرطرفدار تهرانی رخ داد و مسئولان یک واحد صنعتی در نشستی با علی فتح‌الله‌زاده تمایل خود برای خرید باشگاه استقلال تهران را اعلام کردند. آنها در این نشست شرایط واگذاری را جویا شده و در جریان اتفاقات سال‌های اخیر این باشگاه قرار گرفتند

این جلسه حدود دو ساعت طول کشید اما هنوز اطلاعات بیشتری از تصمیمات نهایی اتخاذ شده در آن، اعلام نشده است؛ با این حال به نظر می‌رسد استقلال هم حالا مشتری دارد.

در این شرایط باید دید با قیمت اعلام شده برای سهام باشگاه استقلال، این گروه صنعتی وارد عرصه خرید سهام می‌شود یا اینکه مانند مشتری‌های پرسپولیس، در انتظار پایین آمدن قیمت خواهند بود.

شنبه 16 اسفند 1393برچسب:, :: 14:47 :: نويسنده : حامد

به گزارش شفقناورزشی، خبرآنلاین نوشت:  پیش از بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان، افجه ای سخنگوی هیات مدیره استقلال، یکی از دوستان خود را به اردوی استقلال برد تا «هدیه نفیسی» به بازیکنان بدهد. استقلالی ها دور هم جمع شدند و این هدیه را دریافت کردند. خبرنگار سایت رسمی استقلال هم که در محل حاضر بود از افجه ای در این باره پرسید و او گفت: «این هدیه نفیسی است که به بازیکنان داده ایم.» اما درباره جزئیات بسته و هدایایی که داخل آن بود، توضیحی نمی دهد. خبرنگار هم سریعا خبر را به همان شکل روی سایت رسمی استقلال گذاشت و ساعاتی بعد، جو اردو به هم ریخت: «هدیه نفیس؟ به هندزفری و مونوپاد می گویند هدیه نفیس؟!» ماجرا همان جا تمام نشد. آرش برهانی و رضا عنایتی دو فووارد استقلال که در برد تیم شان مقابل نفت مسجد سلیمان نقش داشتند، پس از بازی رودروی خبرنگاران قرار گرفتند و این موضوع را به تمسخر گرفتند. برهانی گفت: «هدیه را گرفتیم اول همه با هم خندیدیم بعد از همدیگر می پرسیدیم که به تو چه چیزی دادند...قبل از بازی شنیدم گفتند هدیه ویژه ای به بازیکنان استقلال دادند که واقعا متاسفم. واقعا جوک و خنده دار است.بعد از 7 ماه مقداری پول گرفتیم که بسیار کمتر از آنچه بود که انتظار داشتیم، مثلا اگر قرار بود 10 هزار تومان بدهند 500 تومان دادند.» رضا عنایتی هم چنین واکنشی نشان داد: «هدیه واقعاً جالبی بود،‌ آقایان گفته بودند ما را سورپرایز خواهند کرد و هدیه نفیسی به ما خواهند داد،‌ البته با گرفتن هندزفری غافلگیر شدیم اما اینکه گفته بودند نفیس است برایمان کمی مشکل ساز می‌شود.‌ مسئولان باشگاه با دادن «هندزفری» به بازیکنان، ما را شرمنده خود کردند! اکنون نمی‌دانیم چطور تشکر کنیم! فقط یک مشکل وجود دارد آن هم این است که خانواده از ما انتظار هدیه نفیس داشت اکنون مانده‌ام این هدیه نفیس را چگونه به خانواده اهدا کنم.»
خیلی از بازیکنان استقلال تصور می کردند هدیه ویژه یک ساعت «رولکس» دیگری است. یکی از آنها با خنده گفت: «حالا به همسرمان بگوئیم به جای ساعت رولکس هندزفری داده اند؟» مصاحبه دو بازیکن استقلال و همینطور اخباری که در این زمینه منتشر شد، روز گذشته واکنش بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال را در پی داشت. او به خبرگزاری فارس گفت: «افجه‌ای نباید به هتل می‌رفت سایت باشگاه استقلال هم نباید این خبر را بدون هماهنگی من روی خروجی قرار می‌داد و از آنها گلایه دارم که چرا بحث هدیه چیز خاصی نبوده خبر آن را بدون اینکه من بگویم کار کردند. بازیکنان استقلال نیاز به هندزفری و یا گوشی موبایل ندارند و ارزش آنها بیش از این چیزهاست. این اتفاق بدون هماهنگی من بوده و متأسفانه چنین اقداماتی در روند تیم ایجاد مشکل می‌کند. ما بر روی بازیکنان نمی‌توانیم ارزش ریالی قائل شویم.»
نکته اینجاست که این هندزفری ها به عنوان هدیه نفیس اعضای هیات مدیره استقلال به بازیکنان اهدا شد و این مسئله باعث دلخوری افشارزاده شده است. بازیکنان استقلال هم به خاطر این هدیه، علیه باشگاه موضع گرفتند ولی افشارزاده می گوید آنها اصلا در جریان نبودند و افجه ای سرخود، چنین اقدامی کرده است.

پيوندها
  • فریب خورده
  • ردیاب خودرو
  • همسریابی
  • درگاه واسط

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی دلان و آدرس abidelaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 41944
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1